السبت، 21 يناير 2017

رساله لحبيبي ... بقلم رودينا مناع

أنت عارف!
❤انت كل حاجه حلوة ربنا كاتبهالي ف حياتي جمعها فيك
لما بصلي .. قلبي بيدعيلك .. وكل نبضه بتطلع مني بتبقي ليك
انا عايشه بصوتك وبنفسك وبدقه قلبك 
إني مهما عديت لحظات سعادتي وانت جنبي وقارنتها بسعادتي قبل كدة  الكفه بتاعتك هي اللي هتكسب
لما قولت عليك حته من قلبي مغلطتش ع فكرة
بل إني كان لازم اقول عليك قلبي
لما صارحتني بحبك ليا انا كنت مستغربه عارف لي!
عشان أنت لما قولتلي مواصفات اللي نفسك ترتبط بيها ملقتهاش فيا ..
بس لما قولت انك بتحبني .. قعدت ادور علي سبب لحبك ليا ..
بس حسيت بقلبك ..وانك لما بتفكر فيا وانا بعيد عنك قلبي بيدق ... بيعطيني انزار ب انك محتاجني  
بغض النظر عن خناقنا اللي طعمه حلو اووي
ان كل حاجه فيا متفصله عليك بالملي
مشاعري وقلبي وروحي وعمري كان مكتوب باسمك
تفاصيل قلبك كلها معايا .. حبك ليا عاميني عن اي حد ..
مش عاطيني فرصه افكر ف حد تاني  احتلتني بكل كبيرة وصغيرة فيك ..
بنفسك وقت م بتنام مني .. بعيونك ف صورك .. بصوتك وقت كلامنا.. ولا لما تكون صاحي من النوم لسه.. لما نقعد نتريق ع بعض ف صورنا..
كل تفصيله بتعدي بيا وانا معاك .. بعتبرها فرحه مكمله معايا..
كل ثانيه وكل دقيقه بتبقي احلي بيك ... لو كانت من غيرك صدقني مكانتش حياتي هتكمل... يا أول وآخر راجل عرفته ف حياتي ومش هقبل أبدا بحد غيرك ..
انا حرفيا اقسم بالله بعشقك 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق